Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Päivitetty 22.8.2022 

Täältä löydät asiakaspalvelullemmme useimmin esitettyjä kysymyksiä. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, autamme sinua mielellämme asiakaspalvelussamme: moi@keskustelupakka.fi.

Vastaamme sähköposteihin arkipäivisin (pois lukien arkipyhät) 48 tunnin sisällä viestin vastaanottamisesta. Viikonloppuna saapuneet viestit käsittelemme seuraavan kahden arkipäivän aikana.

Jos etsit Keskustelupakka.fi-sivuston ja verkkokaupan tilaus-, toimitus- ja käyttöehtoja, löydät ne täältä. Rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyy täältä. Tietosuojakäytäntö täältä.

Lähetystäni ei näy eikä kuulu. Kauanko tilaukseni tulossa kestää?

Keskustelupakka toimitetaan kirjelähetyksenä, joiden toimitusaika on tällä hetkellä noin 5-8 arkipäivää Manner-Suomen tilauksissa (käsittely varastollamme 1-3 arkipäivää + Postin toimitusaika 4-5 arkipäivää).

Mikäli lähetystä ei näy kahdeksan arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme aikaisintaan seuraavana arkipäivänä toimitusaika-arvion umpeutumisesta.

Meniköhän tilaukseni läpi?

Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen asiakas saa tilauksestaan kuitin ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Mikäli kuittia ei löydy Saapuneet-kansiosta, varmistathan että annoit oikean sähköpostiosoitteen tilausta tehdessäsi ja/tai ettei kuitti ole päätynyt sähköpostin muihin kansioihin (esim. Roskapostit-kansio).

Mikäli kuittia ei löydy ja epäilet onnistuiko tilauksesi, voit vielä varmistaa menikö maksu verkkopankissasi läpi tarkastamalla verkkopankkisi tiliotteen. Jos et löydä kuittia eikä verkkopankkisi tiliotteessa ole maksutapahtumaa, ei tilauksesi todennäköisesti onnistunut.

Jos löydät kuitenkin maksutapahtuman verkkopankistasi, mutta kuitti on edelleen kateissa, voit pyytää uuden kuitin asiakaspalvelustamme: moi@keskustelupakka.fi.

Tahtoisin saada Keskustelupakka-pelin mahdollisimman pian. Voinko noutaa tuotteen jostain tai saada sille pikatoimituksen?

Meillä ei ole noutovarastoa, mutta Keskustelupakalla on muutamia jälleenmyyjiä ympäri Suomea! Voit käydä ostamassa Keskustelupakka-pelin joko jälleenmyyjän kivijalkaliikkeestä (muista varmistaa saatavuus etukäteen esimerkiksi soittamalla liikkeeseen! 🙂) tai tiedustella pikatoimitusvaihtoehtoa lähetyksellesi asiakaspalvelustamme ennen verkkokauppatilauksen tekoa: moi@keskustelupakka.fi. Pikatoimituksen onnistuminen on varmistettava aina etukäteen ennen tilaamista. Vastaamme sähköpostitiedusteluihin maks. 48 tunnin sisällä arkipäivisin sähköpostin vastaanottamisesta.

Nopeutetut lähetykset ovat erikseen veloitettavia lisäpalveluita, joista veloitamme asiakasta Postin lisäpalveluhinnaston mukaisesti + tilauksen nopeutettu käsittelymaksu (maks. 5 €/tilaus).

Tulin toisiin ajatuksiin ja haluan peruuttaa tilaukseni. Miten toimin?

On ihan ok tulla toisiin aatoksiin! 🙂 Tilatessasi verkkokaupastamme, sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, alkuperäisessä myyntipakkauksessa ja pakkaussuojassa (esim. korttipeleissä muovikalvot päällä), käyttämätön ja ehjä – muutoin tilaaja vastaa tuotteen arvon alentumisesta, sillä tuote ei ole enää myyntikuntoinen ja se joudutaan luokittelemaan varastollamme hävikiksi.

Jos haluat peruuttaa verkkokauppatilauksesi kuluttajasuojan peruuttamisoikeuden mukaisesti, huomaathan ettei tavaroiden kuljetusmaksut (toisin sanoen toimituskulut ja postimaksut) kuulu peruuttamisoikeuden piiriin. Näin ollen emme hyvitä toimitusmaksuja emmekä asiakkaan palautuksesta syntyviä postikuluja palautuksen yhteydessä, vaan asiakas vastaa tilauksen peruuttamisesta syntyneistä lähetyksen toimitus- ja palautuskuluista itse.

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä meihin ensin sähköpostitse: moi@keskustelupakka.fi ja ilmoita palautettavan tuotteen nimi, tilauspäivä ja tilausnumero. Saat vastauksesi tarkemmat ohjeet palautukselle (mm. varaston yhteystiedot, jonne tuotteen voi lähettää tarkastettavaksi) kahden arkipäivän kuluessa (pois lukien arkipyhät). Kun tuote on palautunut varastollemme, tarkastamme sen myyntikuntoisuuden viiden arkipäivän sisällä saapumisesta. Kun olemme tarkastaneet tuotteen ja jos toteamme sen täyttävän palautuksen ehdot, palautamme tuotteen hinnan asiakkaan ilmoittamalle tilinumerolle viiden arkipäivän kuluessa.

Mikäli huomaamme tuotteen tarkastuksessa, ettei tuote ole myyntikelpoinen ja/tai täytä palautuksen ehtoja, voi asiakas lunastaa tuotteen itselleen takaisin maksamalla tuotteelle tilauksen uudelleenkäsittelymaksun sekä uuden toimitusmaksun Postin hinnaston mukaisesti.

Tarkemmat palautusehdot löydät verkkokauppamme palvelun käyttöehdoista.